joi, 8 octombrie 2009

Imagini din Johannesburg (Africa de Sud)

In avion spre o noua tinta spirituala ... cu amintirea inca f vie a chipului tau scump (Iedidia).
Photobucket

Piscina din fatza casei unde Dumnezeu mi-a vb gura catre gura, ca tu esti cel ales de El si ca ma cauti.. si ma vei gasi caci ma cauti dupa voia Lui.
Inima mea tanjeste dupa dragostea TA.

Photobucket

Magnolii.....iarna in Africa
Photobucket

un ingeras trimis de Taty sa ma vegheze in locul tau
Photobucket

Aici ma ascundeam ca sa visez la tine Iedidia;)))
Photobucket

doar eu visand la ziua revederii chipului tau drag
Photobucket

un ingerash....negrutz
Photobucket

un scump de bebe care m-a facut sa ma indragostesc
Photobucket

dormitorul ;))
Photobucket

aici ma plimbam in fiecare seara cu gandul la ....tine
iubitul Domnului;))
Photobucket


Un foisor de vis .....si visele se implinesc ....TU ESTI VISUL MEU!
Photobucket

Cautand fatza Lui
Photobucket

adapandu-ma.....din dragostea Ta
Photobucket

la umbra ....aripilor Tale.....
Photobucket

...ii veti cunoaste dupa roadele lor .....=))
la cules de oua de strutz=))
Photobucket

gratie si lumina
Photobucket

Asteptam sa intru in .....Sfanta Sfintelor...cu gandul la dragostea ta
Photobucket

pana la inima mea este un drum lung de parcurs. Doar cel ales are putere si rabdare sa il parcurga.... tu esti deja pe drumul spre inima mea si ii multumesc Domnului pt tine Iedidia.
Photobucket

gradina luxurianta unde Taty mi-a vb despre dragostea ta supranaturala.
Photobucket

Cel ales la suflet face planuri alese si staruie in planurile sale alese!
Tu esti dintre cei alesi .....

Photobucket

aici printzesa cerului servea masa cu gandul departe ....la printzul ei, Iedidia
aici am aflat planul Lui despre viata mea in urmatorii ani.... si despre apropierea ta de inima mea

Photobucket

o frumoasa cala la ea acasa, la sfarsit de iarna africana la fel de singura ca mine
asteptand implinirea promisiunilor Tale

Photobucket

Domnul este Pastorul meu... nu voi duce lipsa de nimic! deci nici de tine;))
Photobucket

Rascuparati vremea! Iata ca este o zi si un ceas hotarat de Domnul cand te voi intalni pe tine preaalesul inimii mele, caci Domnul este Acela care a condus pana aici pasii nostrii.
Photobucket

tu preaiubitul Domnului m-ai invatat ce inseamna sa fiu printzesa cerului si tot tu esti acela care mi-a aratat ce inseamna sa iubesti neconditionat! Fi binecuvantat suflet inocent de copil. (dragul meu Iedidia)
Photobucket

Tu Doamne imi intinzi masa in fatza potrivnicilor mei,
un ospatz necurmat am in Tine.

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu