sâmbătă, 26 iunie 2010

Doamne -Te rog, iubeste-ma



Doamne: Te rog să mă ierţi pentru că am promis că anul acesta voi merge pe mâna Ta şi acum tot ceea ce fac e să încep să tremur de frică. Te rog să mă ierţi pentru zilele în care esti lângă mine iar eu nu zâmbesc văzandu-Te. Te rog să mă ierţi pentru momentele în care sunt prea surdă să Te aud AICI. Te rog să nu uiti că Te iubesc cu tot sufletul, cu toată inima, cu toată fiinTa, cu tot ceea ce sunt, deşi de cele mai multe ori nu ştiu să-Ti arăt asta. Te rog să mă ierţi pentru atunci când nu mă stărduiesc să fiu aşa cum Ai vrea Tu să mă ai. Pentru momentele când plec ca şi cum nu aş fi fost niciodată, când tac ca şi cum nu (Ti-)aş fi zis niciodată nimic, când plâng ca şi cum nu aş fi ştiut niciodată ce înseamnă zâmbet , când urăsc ca şi cum nu am gustat niciodată iubirea… cand nu sunt nimic din ceea ce Tu ai fi dorit să ai. Te rog să ma ierţi pentru toate momentele când sunt doar eu… şi nu noi!

Si Te mai rog să…să ma iubesti…să ma iubesti…doar atat…nu vreu nimic mai mult… nimic, doar să ştiu că mă iubesti!… şi-atunci când tremur de frica chiar dacă Tu eşti aici, şi-atunci când Iţi spun că Te urăsc şi vreau să mă lasi în pace şi să-şi vadă fiecare de treaba lui, şi-atunci când vin la Tine plângand în hohote ca un copil care şi-a stricat unica jucărie, şi-atunci când râd din nimicuri, şi-atunci când uit al cui copil sunt şi…şi-acum când scriu aceste rânduri iar Tu zâmbesti privindu-mă…

Doamne, te rog...iubeste-ma!


Un comentariu:

  1. Minunat draga mea,slava Domnului pt inima mare ce ti-a daruit-o sa-L iubesti pe EL,cat adevar,aceleasi lucruri le simt si eu numai k eu nu am cuvinte sa exprim.Binecuvantare!

    RăspundețiȘtergere