luni, 21 iunie 2010

Eu sunt aici .....dar tu nu esti :((


"Iubirea? Ce-i iubirea? se gândea el. Iubirea stă în calea morţii. Iubirea este viaţa. Tot, tot ce înţeleg, înţeleg numai pentru că iubesc. Tot ce există, există pentru că iubesc. Totul e legat numai de iubire. Iubirea este Dumnezeu şi, când mori, înseamnă că tu, o particică din iubire, te întorci la izvorul veşnic al tuturor lucrurilor."

Lev Tolstoi


Când simţi că ai uitat.
Când eşti departe de mine.
De tine.

Şi de tot.

Când nu mă vezi.
Când nu ai ce să spui.

Când nu visezi.

Când te îndepărtezi.
Când nu te pot găsi.
Când nu vrei
Nimic.
Când eşti gol şi rece.

Când te doare.

Când nu zâmbeşti.

Când te întorci.
Când vrei.

Când eşti tu.
Când eşti aproape.
Când zâmbeşti.
Când te gândeşti.

Când trăieşti.


EU SUNT AICI.

Când cazi.

Şi te ridici.

Când nu mai vezi.

Când vrei ceva ce n-are nume.
Când eşti singur.

Când taci.
Când eşti aproape a
proape.
Şi-apoi departe.

EU SUNT AICI.


Când nu mai poţi.

Când vrei să cânţi.

Când eşti în ploaie cu bulbuci.

Şi pleci din nou.

EU SUNT AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu