joi, 24 iunie 2010

Iti scriu pentru ca ...

Imi este dor de "iarna" inimii tale ... Imi este dor sa Ma privesti si sa te lasi coplesita de maretia Mea, de sfintenia Mea, de puterea Mea, de suveranitatea Mea, de bunatatea Mea, de indurarea Mea, de dragostea Mea, de credinciosia Mea ... de Mine!!! Imi este dor sa fii incantata de Mine ... de cine sunt Eu!
Imi este dor "primavara" inimii tale ... Imi este dor sa iti simt inima care bate doar pentru Mine, imi este dor sa te vad rosind atunci cand stii ca esti privita de Mine, imi este dor sa impartasesti cu Mine primele tale ganduri si sentimente, imi este dor de privirea ta ... Imi este dor de momentele cand te lasi surprinsa de micile mele atentii ... Imi este dor sa iti spun cat esti de frumoasa si sa ma auzi ... si sa ma crezi ... Imi este dor sa strig ca te iubesc si tu sa tresari la auzul acestor cuvinte...
Imi este dor de "vara" inimii tale ... Imi este dor sa ma bucur impreuna cu tine, sa radem impreuna, sa dansam, sa cantam, sa alergam, sa ne aventuram impreuna ... Imi este dor sa mergem impreuna in locurile noastre preferate si sa sarbatorim relatia noastra ... Imi este dor sa povestim doar noi doi!
Imi este dor de "toamna" inimii tale ... Imi este dor sa te vad retragandu-te din forfota lumii si cuibarindu-te in bratele Mele ... cu siguranta ca Eu niciodata nu te voi respinge! Imi este dor sa-ti simt inima tanjind doar dupa Mine, imi este dor sa te vad odihnindu-te pe umarul Meu ... Imi este dor sa ma lasi pe Mine sa-ti sterg lacrimile! Imi este dor sa te vad dependenta de Mine ... si doar de Mine ... Imi este dor sa fim doar noi ...



Iti scriu pentru ca ... imi este dor de TINE!!! Imi este dor sa-ti spun ... ca ...
ESTI FRUMOASA!
ESTI DO
RITA!
ESTI CUNOSCUTA DE MINE!

ESTI PROTEJATA!
ESTI IER
TATA!
ESTI CURTATA!

ESTI
PRIVITA!
ESTI PRETIOASA!

ESTI PRINTES
A MEA!
ESTI MIREASA MEA FRUMOASA!


...si sa crezi!!!

...Tie iti este dor de Mine?
Daca ai stii cat de larga, cat de lunga, cat de adanca si cat de inalta este dragostea Mea pentru tine, ai intelege cat de dor imi este de ! Te intrebi daca acum esti prea departe de Mine? Dragostea Mea pentru tine este mai larga decat "distanta" dintre Noi doi! Te intrebi daca ai stat departe de Mine prea mult timp? Dragostea Mea pentru tine va astepta si mai mult! Te gandesti ca nimeni nu doreste o persoana ca tine? Dragostea Mea este mai inalta decat a tuturor celorlalti! Esti sigura ca nu te mai pot ajunge? Dragostea Mea este destul de adanca pentru a te ajunge oriunde ai fi! Nu vei putea niciodata ajunge la capatul dragostei Mele pentru tine ... pentru ca dragostea Mea este necontionata! Este destul de larga, de lunga, de adanca si de inalta pentru a-ti fi de ajuns!


... ti s-a facut dor de Mine? Te invit ... unde vrei tu, dar sa fim doar noi doi!

TE IUBESC!
ISUS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu