sâmbătă, 10 octombrie 2009

Strigatul inimii mele





Aceasta poiezie reprezinta astazi strigatul inimii mele, caci inima mea este zdrobita la fel ca si vointza mea. Si caut un raspuns care sa imi racoreasca sufletul in aceasta arsitza a durerii. Psalmul61:1-2



Faca-mi-se-ntotdeauna
Dupa sfantul Tau Cuvant,
Chiar de-ar fi sa-mi cada toate
Planurile la pamant.


Gandul Tau sa se-mplineasca
Nestirbit in mine-oricand,
Chiar de-ar fi sa se darame
Tot ce mi-am zidit in gand.

Voia Ta sa se inalte
Ca stapan in viata mea,
Si-n farame sparge-mi voia,
Printr-o lovitura grea.


Rugaciunea asta, Doamne,
Tu sa mi-o asculti mereu,
Iar de-ar fi s-o schimb vreodata,
N-asculta de gandul meu!



Si cum spunea o data un frate scump: "cine o citeste nu e mare lucru. dar cine o traieste aia e mare lucru"..... astazi ma rog aceasta rugaciune caci Fatza Ta o caut si voia Ta doresc. Doamne ai mila de mine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu