marți, 18 ianuarie 2011

Esti un vis IEDIDIA -



Esti unic si special, esti lumina ochilor Lui, esti pretios si ai valoare, esti binecuvantat, numele tau este ca o mireasma varsata! Iubitul meu Iedidia este alb si rumen deosebindu-se din zece mii; Capul lui Iedidia este o cununa de aur curat, pletele lui Iedidia ca niste valuri, sunt negre cum e corbul; Ochii lui Iedidia sunt ca niste porumbei pe marginea izvoarelor, scaldati in lapte, si odihnindu-se in fata lui plina; Obrajii lui Iedidia sunt ca niste straturi de mirezme in care cresc saduri mirositoare; Buzelel lui Iedidia sunt niste crini din care curge ce-a mai aleasa smirna; Mainile lui Iedidia sunt niste inele de aur, ferecate cu pietre de hrisolit; Trupul lui Iedidia este un chip de fildes lustruit, acoperit cu pietre de safir; Picioarele lui Iedidia sunt niste stalpi de marmura alba, asezati pe temelii de aur curat; Infatisarea lui Iedidia este ca Libanul, pare un tanar ales, ca cedrii; Cerul gurii lui Iedidia este numai dulceata si toata fiinta lui Iedidia este plina de farmec; Asa este iubitul meu Iedidia, asa este scumpul meu Iedidia, fiice ale Ierusalimului!
Esti coroana creatiei Lui! Tu m-ai invatat ca a fi curajos inseamna sa mergi inainte desi ti-e frica, si ca nu conteaza de cate ori am fost daramata ci de cate ori m-am ridicat! Multumesc IEDIDIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu