luni, 24 ianuarie 2011

Rugaciune pentru eliberare de respingere

Tata, recunosc ca nu am inteles faptul ca ma accepti in mod neconditionat. Aleg sa cred ca dragostea Ta pentru mine este neschimbata chiar si atunci cand nu merit sa fiu iubita. Imi iert tata, mama si inaintasii pentru respingerea pe care au transmis-o in viata mea. Cer eliberarea de blestemul respingerii in Numele lui Isus. Apartin familiei lui Dumnezeu si primesc binecuvantarea acestei mosteniri. Ii iert pe cei care m-au respins in viata. Revendic libertatea pe care o am in Isus si doresc sa fiu libera de puterea cuvintelor si a actiunilor care m-au ranit.
Marturisesc ca pentru a diminua durerea respingerii m-am comportat in moduri prin care i-am respins pe altii, m-am respins pe mine insami si am blocat acceptarea si dragostea Ta pentru mine, ceea ce m-a tinut in singuratate si izolare.
Aleg azi sa inteleg protectia si acceptarea neconditionata a Tatalui, ramanand in Isus si ascultand de poruncile Sale.
Nu primesc un duh de robie care sa ma conduca spre frica, ci doresc un Duh de infiere prin care strig Ava, Tata!
Declar aceasta in Numele lui Isus.
Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu