marți, 28 iulie 2009

Asteapta

Te-am strigat cu disperare cu-nfrigurare si plangand
Am auzit o voce
blanda si iubitoare raspunzand
Te-am rugat sa-m
i dai lumina, calauzire inteleapta
Cu nesfarsita-ti bunatate mi-ai spus numai atat :
" Asteapta".

S
-astept? Cat sa astept? De ce?.... stateam infrant si ratacit...
Oare e mana Ta prea scurta? Oare urechea ta n-auzit?
In genunchi a cata
oara te-am rugat un semn sa-mi dai?
Vreau un raspun
s la rugaciune; spune-mi "mergi" sau spune "stai"



Mai invatat sa vin la Tine sa cer, sa cred si voi primi
Ai promis ca esti
cu mine sa ma ajuti oriunde-asi fi
Dar ma simteam peirdut si singur strigam....

Tu raspundeai in soapta cu dragoste si cu rabdare:
Copilul meu iubit
"Asteapta".

Eram dezamagit
si totul mi se parea cumplit, nedrept
Priveam spre cer cu neputinta ... sa mai astep
t? De ce s-astept?
Atunci ai coborat la mine si m-ai privit in och
i, plangeai...
Mi-ai spus : "Doreai un semn? O voce? Atat e t
ot ce iti doreai?

Asi fi putut sa clatin muntii, sa-ntunec soarele pe cer
Asi fi putut s-aprind vazduhul, sa-i inviez pe cei
ce pier
Daca ti-asi arata intruna ce sa alegi sa-ti fie bine...
Tu ai avea raspuns la toate...Dar nu m
-ai intalni pe Mine.

Nu ai putea sa simti iubirea cu care-i inconjor pe sfinti
Nu ai putea primi
puterea pe care-o dau celor infranti
N-ai astepta tacut o raza s-alunge norii disp
erarii
Nu ai simti odihna venita-n urma incercarii...



N-ai stii sa umbli prin credinta, nu M-ai vedea ca-s langa tine...
Inima ta cea zbuciumata nu s-ar mai odihni in Mine
Nu ai cunoaste revarsarea Iubirii Mele pe deplin
Cand Duhul Sfant iti umple viata cu pace si cu har divin.


Daca durerea ta ar tine numai o clipa, n-ai lupta
Nu ai cunoaste biruinta ca poti s-o ai prin jertfa Mea
S-ar inplini visele tale... dar dorul Meu s-ar spulbera
N-as mai putea sa fac din tine o perla in comoara Mea.


Deci fiul Meu, mergi prin furtuna gandind la zilele senine
Stiind ca cel mai mare dar este sa ma-ntalnesti pe Mine.
Chiar daca nu gasesti raspuns si viata-ti pare prea nedreapta
Sa-ti amintesti ca sunt cu tine, chiar si atunci cand spun : "Asteapta".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu