miercuri, 29 iulie 2009

Te stiu, Te cunosc, esti al MEU


Cunosc lacrimile tale, si Eu am plans.
In toate incercarile noastre, avem un ajutor care nu lipseste niciodata. El nu ne lasa sa luptam singuri cu ispita, sa ne batem cu raul si sa fim in cele din urma zdrobiti sub poveri si intristare. Cu toate ca acum este ascuns de privirea muritorilor, urechea credintei poate auzi glasul Lui zicand: “ Nu te teme, caci Eu sunt cu tine.” “Eu sunt Cel viu. Am fost mort si iata ca sunt viu in vecii vecilor“. Am suferit intristarile tale, am trecut prin luptele tale, am dat piept cu ispitele tale. Cunosc lacrimile tale, si Eu am plans. Cunosc chiar si durerile prea adanci pentru a fi rostite la urechile unui om. Sa nu crezi ca esti singur si parasit. Desi suferinta ta nu misca nici o coarda sensibila in vreo inima de pe pamant,
priveste la Mine si vei trai.
“Pot sa se mute si muntii, pot sa se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine si legamantul Meu de pace nu se va clatina, zice Domnul care are mila de tine.” [Isaia 54.10]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu