vineri, 9 iulie 2010

Proclamatie pentru protectia Lui Dumnezeu (Inspirata din Cuvant) Autor –Derek Prince

NICI O ARMA care este faurita împotriva mea nu va prospera şi pe orice limbă care se ridica la judecată împotriva mea o osândesc. Aceasta este moştenirea mea ca si rob al Domnului si neprihanirea mea este de la Tine, O Domnul Domnilor. Daca sunt oameni care m-au vorbit de rau; sau doresc sa-mi faca vreun rau, sau care s-au rugat impotriva mea, sau care m-au respins, îi iert. Iertandu-i îi binecuvantez în numele Domnului Isus.

ACUM DECLAR, O Doamne ca Tu esti singurul meu Domn, si pe linga Tine nu exista altul; un Dumnezeu drept si salvator; Tatal, Fiul si Duhul Sfant si eu te ador!

MA SUPUN ACUM Tie in deplina ascultare. Supunandu-ma Tie Doamne, implinesc ceea ce Cuvantul Tau spune. Ma impotrivesc diavolului si tuturor presiunilor lui, atacurilor lui, uneltirilor lui si oricarui instrument sau agent care va cauta sa-l foloseasca impotriva mea. Eu NU ma supun! Ma impotrivesc lui, si ii poruncesc in numele lui Isus Cristos sa plece de la mine.

In numele Lui Isus Cristos leg orice duh de infirmitate, durere, infectie, inflamatie, tumori maligne, virusi, si orice forma de farmece si fiecare tip de stres si va trimit in adancul pregatit pentru voi, si va poruncesc in numele Lui Isus Cristos sa nu va mai intoarceti niciodata in prezenta mea.

In cele din urma, Doamne, multumesc ca prin jertfa Lui Isus Cristos de pe cruce, am trecut de sub blestem si am intrat in binecuvintarea lui Avraam pe care la-i binecuvintat in toate lucrurile: sanatate, inmultire, prosperitate, biruinta, favoare si prietenia Lui Dumnezeu. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu