duminică, 13 februarie 2011

Semnul unei persoane spirituale



Nu ca am si castigat premiul sau ca am si ajuns desavarsit;

dar alerg inainte, cautand sa-l apuc, intrucat si eu am fost apucat de Hristos Isus.

Filipeni 3:12



Se spune ca cel care are cea mai mare nevoie de neprihanire este cel care o doreste cel mai putin. Cu alte cuvinte, daca tu te gandesti:

"Eu chiar o duc bine, nu cred ca mai am nevoie de neprihanire", atunci ai mai mare nevoie de ea decat iti dai seama.


Apostolul Pavel, dupa ani multi in care a mers cu Domnul a spus:

,,Nu ca am si castigat premiul sau ca am si ajuns desavarsit; dar alerg inainte, cautand sa-l apuc, intrucat si eu am fost apucat de Hristos Isus. ,, (Filipeni 3:12)


O persoana spirituala este caracterizata prin foamea si setea dupa cunoasterea Domnului. Dar sunt anumite lucruri care ne strica pofta. Uneori ne hranim cu junk food spiritual si ne stricam apetitul spiritual. Ele nu sunt lucruri rele in sine dar unele pur si simplu iau apetitul.


Asa ca periodic ar trebui sa ne intrebam: in ce m-am implicat - relatie, cautare, activitate - ma face mai mult sau mai putin infometat dupa lucruri spirituale? Ma apropie de Dumnezeu, sau intr-o anumita masura ma tine mai departe de El? Este o aripa sau o greutate in cursa vietii? Imi mareste viteza sau ma incetineste?


Evrei 12:1 ne spune: ,,sa dam la o parte orice piedici pacatul care ne infasoara asa de lesne si sa alergam cu staruinta in alergarea care ne sta inainte.,, Daca iti este cu adevarat foame si sete dupa neprihanire, sigur o vei gasi. Pentru ca daca iti doresti ceva, atunci te vei pune in locul in care o vei obtine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu