vineri, 18 septembrie 2009

NOI NE IUBIM CU ADEVARAT DUSMANII?


Mesajul Lui Dumnezeu la radio
Ascultătorii radio din Orientul Mijlociu

Mărturie: sunt implicat în transmisia radio creştină pentru multe dintre ţările musulmane. Câteodată audienţa are posibilitatea să facă comenzi pentru literatură creştină prin SMS, telefon sau orice mijloc scris. Totuşi, în unele ţări, pachetele cu Biblii sunt deseori oprite de securitate. Recent am telefonat unor persoane din zone retrase ale ţării unde nu aveam permisiunea să călătoresc în mod legal. I-am invitat să vină ei la mine pentru a evita să fim urmăriţi.

Întâlnirea cu prima persoană a fost foarte scurtă. A fost bucuros că m-a găsit. A primit o Biblie, dar era îngrijorat şi şi-a luat rămas bun foarte repede. Am stabilit să mă contacteze din nou dacă va avea nevoie de literatură creştină suplimentară sau dacă avea alte întrebări.

A doua persoană a venit, protejată fiind de întunericul nopţii, după o călătorie de patru ore pe bicicletă. A fost foarte entuziasmat de transmisia radio. Mi-a spus că doreşte să studieze mai profund despre religia creşină (şi mi s-a părut foarte sincer), aşa că i-am dat nu doar o Biblie si alte materiale de studiu, ci şi filmul despre Isus, precum şi alte filme creştine. Am stabilit că vom păstra legătura. După câteva luni de la prima noastră întâlnire, am revăzut-o pe cea de-a doua persoană. Mi-a cerut mai multe filme şi cărţi scrise de creştini. I-am putut da ceea ce mi-a cerut, dar şi mărturii ale altor musulmani ce s-au întors la Dumnezeu. Din nefericire, nu am avut timp pentru o discuţie personală. Este un credincios sau doar cineva care încă Îl caută pe Dumnezeu? Nu am putut să aflu răspunsul la această întrebare…de data aceasta.

Motive de rugăciune:

  • Fie ca Duhul Sfânt să călăuzească în timpul conversaţiilor şi întâlnirilor cu ascultătorii radio interesaţi. Rugaţi-vă pentru întâlniri divine. Fapte 8:26-31
  • Rugaţi-vă ca ascultătorii interesaţi să poată primi Biblii, DVD-uri sau alte materiale, în ciuda urmăririlor securităţii.
  • Rugaţi-vă pentru membrii familiilor celor care Îl caută pe Dumnezeu care s-ar putea împotrivi ascultării cuvântului Lui Dumnezeu sau primirii Bibliilor sau altor materiale.

În amintirea lui Sergi

Sergi a început să îl urmeze pe Domnul Isus încă de când era în închisoare aproape de Dushanbe, Tajikistan, în 2002. atunci când a fost eliberat din închisoare şi-a întocmit un grup mic de ucenici într-o zonă din Tajikistan cu o populaţie de 200 000 de persoane, dar fără niciun credincios. Poliţia locală secretă l-a ameninţat şi i-a cerut să plece. Şi liderii musulmani locali l-au ameninţat şi i-au spus să plece. El a rămas.

Într-o seara în 2005, în timp ce se închina împreună cu soţia sa şi alţi doi credincioşi, nişte oameni înarmaţi au venit şi l-au împuşcat prin fereastră. Ceilalţi trei erau întinşi la podea şi au scăpat nevătămaţi, dar trupul lui Sergi a fost împuşcat de mai multe ori. Sergi a murit în timp ce îl onora pe Dumnezeu. El l-a urmat pe Isus pentru 3 ani.

Oamenii responsabili de moartea lui Sergi au fost arestaţi, iar acum sunt în închisoare, unde alţi credincioşi le-au demonstrat dragostea Lui Dumnezeu. Rugaţi-vă cu fraţii voştri din închisoare ca cei care au fost gata să ucidă pentru religia lor să îl cunoască pe Isus şi să înveţe să ierte şi să îşi iubească duşmanii.

Completat sub: 30 – days International


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu