marți, 22 septembrie 2009

" O noua zi - noi alegeri..."


Acum si numai acum este vremea sa fac unele alegeri... Si pentru ca in urma cu 2000 de ani Isus a urcat Calvarul, murind si in locul meu, sunt liber sa aleg. Astfel ca...
· ALEG sa iubesc...
Nici o imprejurare nu justifica ura, nici o nedreptate nu indreptateste amaraciunea. Aleg dragostea. Il voi iubi pe Dumnezeu si tot ce iubeste El.


· ALEG sa ma bucur... Il invit pe Dumnezeu sa fie Dumnezeul meu, sa domneasca peste orice imprejurare. Voi refuza sa privesc problemele ca altceva decat simple ocazii ce mi se ofera pentru a-L vedea pe Dumnezeu la lucru. Aleg sa ma bucur de El.


· ALEG sa raman in pace...
Voi trai ca un om care stie ca este iertat. Voi ierta la randul meu, ca sa



· ALEG sa fiu rabdator...
Voi trece cu privirea stangaciile altoara. In loc sa-i vorbesc de rau pe cei care ma supara, ii voi binecuvanta. In loc de a ma plange ca am de asteptat, Ii voi multumi lui Dumnezeu pentru clipele de asteptare in care ma pot ruga Lui. In loc sa reactionez in fata noilor sarcini, le voi indeplinii plin de bucurie si curaj.
· ALEG sa fiu bun cu cei din jurul meu...
Voi fi bun cu cei saraci, pentru ca sunt singuri. Bun si cu cei bogati, pentru ca sunt framantati de multe temeri. Si voi fi bun si cu cei rai fiindca exact asa S-a purtat Dumnezeu cu mine.
· ALEG sa fiu onest, sa fac binele...
Voi prefera sa raman sarac decat sa am un castig necinstit. Voi fi atent cu propiile mele greseli inainte de a acuza pe altcineva. Da, voi alege si astazi facerea de bine.


· ALEG sa raman credincios...
Astazi imi voi tine promisiunile. Datornicii mei nu vor regreta increderea pe care o au in mine. Asociatii mei nu imi vor pune la indoiala cuvantul. "Sotia mea" nu se va indoi de dragostea mea. Si copii mei nu se vor teme niciodata ca tatal lor nu va venii acasa.
· ALEG sa fiu bland...
Nimic nu se castiga cu adevarat prin forta pumnului. Da, voi alege blandetea. Daca imi voi ridica glasul, fie ca aceasta sa se intample numai pentru a-I aduce lauda lui Dumnezeu. Daca voi avea vreo pretentie, fie ca sa o am numai de la mine.
· ALEG sa ma stapanesc...
Sunt o fiinta spirituala. Refuz sa ingadui ca ceea ce va putrezi sa stapaneasca peste ceea ce este etern. Aleg stapanirea de sine. Voi fi beat numai de bucurie. Ma voi lasa cuprins de inflacararea pasiunii numai in credinta mea. Ma voi lasa influentat numai de Dumnezeu. Ma voi lasa invatat numai de Cristos.




ALEG STAPANIREA DE SINE. DRAGOSTEA, BUCURIA, PACEA, INDELUNGA RABDARE, BUNATATEA, FACEREA DE BINE, CREDINCIOSIA, BLANDETEA, STAPANIREA DE SINE...
Pe aceste le aleg pentru ziua de astazi. Daca voi reusi sa le urmaresc clipa de clipa, Ii voi aduce multumiri lui Dumnezeu. Daca voi fi infrant, voi cauta fata Lui in rugaciune. Iar cand ziua se va sfarsi, imi voi culca linistit capul pe perna si ma voi odihni dupa inca o zi in prezenta lui Dumnezeu.
MAX LUCADO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu