marți, 5 octombrie 2010

Cand tu spui…Dumnezeu spune…

Când tu spui… nu pot rezolva asta… Dumnezeu spune… îţi voi călăuzi paşii! Proverbe 3:5,6

Când tu spui… este imposibil… Dumnezeu spune… toate-s posibile! Luca 18:27

Când tu spui… mă simt singur… Dumnezeu spune… cu nici un chip nu te voi părăsi! Evrei 13:5

Când tu spui… n-o pot face… Dumnezeu spune… poţi totul prin Mine! Filipeni 4:13

Când tu spui… nu merit iertare… Dumnezeu spune… te-am iertat! 1 Ioan 1:9; Romani 8:1

Când tu spui… mă tem… Dumnezeu spune… nu te teme, căci Eu sunt cu tine, te voi întări şi te voi ajuta! Isaia 41:10

Când tu spui… sunt obosit… Dumnezeu spune… veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi Eu vă voi da odihnă! Matei 11: 28-30

Când tu spui… nimeni nu mă iubeşte… Dumnezeu spune… te iubesc! Ioan 3:16; Ioan 13:34

Când tu spui… nu ştiu cum să continui… Dumnezeu spune… Eu îţi voi arăta calea! Psalmul 32:8

Când tu spui… ce cale are Dumnezeu pentru mine? Dumnezeu spune… iubitul Meu Fiu: Isus Cristos! 1 Timotei 2:5; Fapte 4:12; Ioan 3:16

Şi… când vrei să ştii ce mai are Dumnezeu să-ţi spună… citeşte BIBLIA! 2 Timotei 3:15-17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu