marți, 5 octombrie 2010

Importanta proiectelor gen "Teren Comun"

Zilele trecut am vazut 90% din parcarile speciale ocupate de masini care nu aveau semnul special. Asta se intampla intr-un mall, deci erau multe parcari. Dupa multe intrebari/discutii mi-am dat seama ca nu pot sa folosesc fluturasii "Eu pe unde trec" in Parcarea Privata a magazinului... Daca e sa mergem corec in directia buna trebuie folosita alta solutie, si mi-am mai dat seama de importanta proiectelor gen "Teren Comun".

Teren Comun (pe scurt) vrea sa schimbe mentalintatea oamenilor, prin educatie, oferind tuturor oamenilor interesat informatii legate de persoanele cu dizabilitati, ce inseamna o pers. cu dizabilitati, cum sa interactionezi cu ea, de ce au nevoie si multe altele. Cel mai bine incepi prin a le vorbi oamenilor din biserici, nu pentru ca ei sunt mai speciali, caci toti sunt oameni, ci pentru ca de acolo se schimba oamenii.


ARTICOL PRELUAT DE PE http://www.dincolodebariere.ro DAR FOARTE IMPORTANT PT TOTI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu