sâmbătă, 13 ianuarie 2018

El al meu...


-->
Astăzi, mai mult ca oricând, simt nevoia să vorbesc cu tine… nici măcar nu ştiu cine eşti, dar sunt conştientă că în curând vom fi una, căci tu eşti parte din mine, iar eu o parte din tine… Eu sunt doar a ta, mă pregătesc pentru tine. Însă, până voi ştii că tu eşti EL al meu, eu sunt logodnica Lui Isus (2 Corinteni 11:2).



-->
Oare ce faci tu acum? Te gândeşti la mine, soţia ta pregătită de Dumnezeu? Uite, eu mă duc să privesc luna. O priveşti şi tu, nu-i aşa? Spune-i să-mi transmită ceva… Dacă mă va mângâia cu razele ei, înseamnă că îmi trimiţi o îmbrăţişare… Sting lumina din camera mea şi privesc luna. Da, simt caldă îmbrăţişarea ta, îţi simt şi zâmbetul… şi mai aud parcă şi gândurile tale care se îndreaptă spre El, prietenul nostru cel mai bun… zâmbesc… şi tu la fel…


-->Dacă m-aş duce în pădure şi aş zbura printre copaci, aş culege flori şi ciupercuţe, aş asculta cântecul păsărilor, aş prinde fluturaşi coloraţi, pe care i-aş admira, ştiu că şi tu ai face la fel, măcar te-ai gândi la copilăria ta… Şi astfel, amândoi ne vom aduce aminte de tot ce a făcut El pentru noi până acum. Îi mulţumim amândoi, iar El, dragostea lumii, zâmbeşte împreună cu Tatăl. -->
Dacă aş privi asfinţitul şi aş lua o pasăre pe care aş mângaia-o, aceasta ma va rasplati cu un zbor până în depărtare, pe cerul în nuanţe de pastel. În timpul acesta, ştiu că şi tu ai fi, undeva, la munte privind asfinţitul şi ai încăleca pe un vultur… Ne întâlnim o clipă în ceruri, acolo unde este El şi Îl privim deodată pe cel care ne-a dat viaţa, fericirea, totul.
Sau, daca as privii picurii de ploaie, lacrimile mele s-ar alatura lor... Stiu ca si tu vei fi trist in clipa aceea... Poate nu-ti vei da seama de ce... Dar privind lacrimile curate ale norilor te vei gandi ca si eu sunt asemenea lor, tot curata, perfectiune pentru tine. Si daca as vedea curcubeul si fata mea s-ar insenina, stiu ca si tu te vei gandi la topoganul copilariei tale, s-au la casuta colorata din povesti... Eu as rade si tu la fel. In acea clipa ii vom multumi Lui, caci El este zambetul nostru.
Sau, daca intr-o noapte, somnul te paraseste,te duci la fereastra si privesti cerul... Eu fac la fel, caci nu pot adormi... amandoi ne uitam la stele si visam sa ajungem odata acolo... Stim ca trebuie intai sa ne intalnim caci impreuna vom ajunge sus... Si mai stim ca atunci cand vom fi acolo, Cineva ne va intampina:"EL"... Un zambet incarcat de ce-a mai deplina fericire ne incolteste pe chip... Deja ne vedem impreuna, ne uitam ochi in ochi si simtim aerul parfumat al stelelor...

--> -->t..-->

-->
Doamne…vreau, dragul meu Domn sa ma cufund in dragostea Ta curata… vreau sa traiesc in adevar si lumina… vreau sa fiu lumina… vreau sa traiesti Tu prin mine… vreau sa respire Cuvantul Tau… vreau ca in toate domeniile vietii mele Tu sa
fii stapan… sa domnesti cu putere… vreau sa ma transformi intr-o perla a cerului… vreau sa fiu o prietena, o sotie si o mama dupa voia Ta, ea este sfanta, placuta si desavar
sita…vreau sa fiu golita de tot ce este lumesc si firesc in mine… ca sa pot fi
umpluta de dragostea Ta… de bunatate din bunatatea Ta… de compasiune pentru cei din jur…
de Tine… de frumusetea Ta…
Treci printre funiile de stele… si leaga-ma cu funiile dragostei…

-->
TE IUBESC!

--> -->

Un comentariu: