sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Povestea mea


Ai simtit vreodata o durere atat de profunda incat sa
nu mai poti respira? Ai simtit vreodata cum pur si simplu inima ti se frange? Cum singura raza de lumina care aparuse dupa lungi asteptari se pierde in urmbra norilor plumburii si grei care iti apasa umerii mai tare si mai tare...si simti ca te prabusesti? Ai simtit vreodata ca lumea ti se nariue sub ochii secati de lacrimi? Ai simtit vreodata ca ai picat in cel mai adanc abis al suferintei dupa ce credeai ca urcasei pe cea mai inalta culme a fericirii? Ai simtit vreodata cum totul isi pierde culoarea si devine gri? Ai simtit vreodata ca esti invisibila cand persoana care credeai ca va conta cel mai mult pentru tine nu te-a observat? Ai simtit vreodata ca cineva ti-a frant aripile si din zborul catre inaltul cerului ai picat pe pamant? Ai simtit vreodata ca cineva ti-a spulberat si ultimul strop de speranta? Ai simtit vreodata cum niste cuvinte te pot durea mai tare decat 1000 de lovituri? Ai simtit cum cineva ti-a rapit ultima rasuflare? Ai simtit vreodata cum cineva ti-a risipit si ultima farama de INCREDERE? Te-a ranit vreodata un simplu trecator, un strain incat sa-ti franga inima si sa-ti fure si ultima incercare de a te inalta catre infinit? Eu le-am simtit pe toate...
Am fost doar un fluture ce a trait o zi... am fost o soapta pe buzele tale... am fost doar o farama de VIS... acum nu mai sunt NIMIC...pt ca tu Doamne Dumnezeule esti totul pentru mine si Tu scrii azi ce-a mai frumoasa poveste de dragoste "POVESTEA MEA".

2 comentarii:

  1. doare? asa e scoica mica, atunci cand alegi firul de nisip pe care sa il invelesti in sidef in loc de piatra colturoasa cu care sa arunci in ei pentruca te-au ranit! insa se merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Iedidia, strainul" este firicelul de nisip din scoica(inima mea), care se incapataneaza sa iasa si provoaca f multa suferinta insa curand va deveni o perla pretioasa....se merita atata suferinta?....

    RăspundețiȘtergere