sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Sunt trista....


--> -->Nu stiu de ce...sufletul meu e cam trist. Necomplet as zice, de fapt.

Sunt atat de binecuvantata, dar bucuria nu-mi e deplina. Lipseste...lipseste contagios de concret un zambet. Si un mai concret salut in fiecare zi.

Dar, am primit inca un raspuns la o rugaciune. Un raspuns frumos, drag inimii mele. Si as fi vrut sa se bucure cu mine, un suflet drag. Dar nu are cine...

Nu e nimeni. Nu am cu cine sa imi impart bucuriile.

De plans, am incetat de mult sa mai plang in fata oamenilor. Plang in fata lui Dumnezeu. El e singurul cu solutii.

Ma bucur sa pot canta si sa-L pot lauda pe Domnul. Imi insenineaza inima, sufletul. Ma umple de fericire.

Doamne...pana cand ma va mai durea tristetea? Nu poti Tu sa ma ajuti? Sa faci durerea sa treaca? Sa vindeci inconsecventele din viata mea?

Doare de mult timp, Doamne. Doare....si vreau sa nu mai doara. Nu asta...nu ata de multe...nu atat de mult.

Sa plang? Voi mai plange mult. Asta e tot ce stiu sa fac. Dar lacrimile mele ajung la Tine, caci esti milostiv. Si ma iubesti, si ma alini, si ma asculti, si imi raspunzi.

Slava Tie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu