sâmbătă, 13 ianuarie 2018

scrisoare catre Iedidia, dragul meu drag


Sunt aici....Ca in fiecare zi traiesc cu pasiune.... speranta si ma rog pt tine.... Nu ti-am mai scris de ceva timp.... nu vreau sa te presez cu gandurile mele... nu vreau sa te simti impovarat... coplesit.... Tu...esti bine??? cum e viata ta??? Mi-era dor sa-ti spun ca apreciez ca imi esti (mi-ai fost)aproape.... sa-ti multumesc pt tot ceea ce esti si ceea ce faci din mine... multumesc pt momentele placute.... ca nu m-ai uitat. Simt dragoste.... simt frumusetea Domnului cand ma gandesc la tine.... simt ca pot zbura..... Intr-o zi......am sa zbor pana la tine.....crezi ca ma poti primi??? am sa zbor sa vad ce faci..... sa te ajut sa te ridici daca esti cazut..... sa te ajut sa vezi dincolo de problema...... In ziua aceea am sa te imbratisez....si am sa-ti spun cat de important esti pt mine ca si persoana....am sa-ti spun cat de mult ma bucur ca Dumnezeu a permis sa intri in viata mea.... Ce cred despre tine??? Simplu.....Esti o persoana importanta in ochii mei si stiu ca El are un plan cu viata ta....nu pot sa-ti spun ca esti perfect.....nimeni nu e perfect...dar in ochii mei esti special.....de ce??? pt ca ma faci sa ma simt speciala....fiecare incurajare a ta imi da speranta....fiecare zambet ma motiveaza..... Multumesc dragul meu Iedidia....oriunde ai fi, sa fi binecuvantat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu