sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Multumesc....


--> -->
Iti multumesc ca ai ramas langa mine cand mi-a fost greu ..iti multumesc ca m-ai ajutat sa depasesc momentele grele din viatza mea ...cu lacrimi in ochii iti multumesc ptr ...ceea ce mi-ai fost timp de aproape 2 ani si ptr ceea ce mi-ai fi putut fi ...Esti in inima mea...ai locul tau...locul de onoare in sufletul meu...un loc pe care nu o sa-l dau niciodata nimanui... Locul celui mai bun prieten pe care l-am avut vreodata. Iarta-ma pt ca de prea multe ori nu m-am purtat cu tine asa cum nu ar fi trebuit DAR ...priveste lumea prin ochii mei si ai sa intelegi de ce sunt asa. Azi imi amintesc de clipele minunate traite alaturi de tine , momente in care am simtzit ca nu mai fac parte din aceasta lume murdara , plinda de ura , de rautate si de tristetze . Langa tine viatza mea a fost undeva departe de realitatea cruda pe care o traieste fiecare om zi de zi caci am avut parte din belsug de prezenta Duhului Sfant si pentru asta iti multzumesc din suflet . Voi fi langa tine cu sufletul meu iar in inima mea vei ramane ce-a mai buna fiintza de pe pamant, iti doresc implinire si ..orice efort ar presupune ...sa dea Dumnezeu sa fii fericit asa cum iti doresti si cum meriti...sa ai parte de tot ce e mai bun ptr ca ai un suflet minunat ..mi-as dori ca ..eu sa fiu parte din planul LUI pt viata ta si sa raman si anul care vine alaturi de tine, de sufletul tau dar asta numai de tine depinde. Te iubesc chiar daca poate nu asa cum ti-ai dori tu, te iubesc cu o dragoste din El.
Cand te voi reintalni voi stii….pt ca numai tu ai fost creat sa vb limbajul inimii mele...Te iubesc si Te astept pentru ca dragostea nadajduieste totul ... chiar si atunci cand se pare ca totul se prabuseste sau ca este fara nici o speranta, "dragostea adevarata spera" ca Dumnezeu care a promis, El insusi e cel care intervine si rezolva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu