sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Portretul unei prietene adevarate....

dedicat unei pers speciale din viata mea

"Prietenul adevarat iubeste oricand si in nenorocire ajunge ca
un frate"
Prov. 17:17
Portretul unei prietene . . . .
Stiu ca nu am solutii pentru toate problemele, indoielile
sau temerile din viata ta; dar sunt gata sa te ascult si,
impreuna, poate vom putea gasi acele raspunsuri . . .

Nu pot sa schimb nimic din ceea ce priveste trecutul tau,
nici nu pot sterge durerea si experientele prin care ai
trecut precum nu pot influenta nici viitorul necunoscut ce
iti sta in fata:dar pot sa fiu acolo pentru tine, cand
vei avea nevoie de
mine . . .

Stiu ca nu pot sa iti opresc picioarele de la a se impiedica;
dar iti pot oferi mana mea, sprijinindu-te sa nu cazi . . .

Bucuriile, succesele si fericirea ta nu imi apartin
dar pot sa ma bucur de ele si sa rad impreuna cu tine . . .

Deciziile de viata pe care le iei
nu sunt ale mele,
nu pot sa le fac pentru tine si nici sa le judec; dar pot sa-ti
fiu suportiva, sa te incurajez si sa te ajut atunci cand ma
vei chema . . .

Nu te pot opri de a te indeparta de mine si de prietenia
ce ti-o port; dar, ma pot ruga, pot continua sa iti vorbesc
si pot astepta sa re
vii inapoi . . .

Nu pot sa stabilesc limitele intre care sa te desfasori;
dar, pot sa iti ofer libertatea de a te schimba in bine
si de a creste in omul dinlauntru . . .

Nu am cum sa previn anum
ite dureri din viata ta;
dar, pot sa plang impreuna cu tine
si sa te ajut sa refacem ce s-a "stricat" . . .

Iti promit ca voi incerca sa fac toate aceste lucruri
si ca voi fi pentru tine acea prietena care va
"tine mai mult la tine decat o sora . . .
(Prov. 18:24)
pt tine dragul meu drag
Iedidia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu