marți, 7 septembrie 2010

Exercitiu de iubire

:-) M-am trezit într-o zi… cu gândul expres de a scrie o scrisoare logodnicului meu, cum aștept să fiu iubită de el…

Și…surpriza a fost pentru mine :-). Peste câteva clipe a intrat logodnicul meu în camera mea, m-a sărutat blând și m-a salutat, luminându-mi ziua.

De vis…dar chiar real a fost. Fetele pot înțelege încântarea inimii mele…

Vă salut cu drag după un timp de vacanță :-). Sper că ați avut o vară bună…eu sunt în toiul pregătirilor de nuntă :-), la sfârșitul lunii septembrie mă căsătoresc cu cel mai minunat bărbat…

Am avut parte de multe lecții – din partea Domnului – privind relațiile..și m-am gândit să aștern frânturi din ceea ce am învățat, poate mai există persoane care merg pe același drum și poate va fi de folos…

I-am pus numele ”exercițiu de iubire ” acestui articol pentru că, într-un mod revelator, am înțeles că e nevoie de exercițiu să poți să iubești…

"Cum să iubesc? Ce trebuie să exersez ca să pot iubi? Cum să iubești o femeie? Cum să iubești un bărbat? Cum să mă iubesc pe mine ca să pot iubi pe aproapele meu?"

Știu că nu sunt gânduri de o clipă. Și sunt conștientă că s-a vorbit și se vorbește mult despre aceste subiecte.. Dar nu doresc să reinventez roata :D, ci doar să prezint un punct de vedere personal… Poate gândurile mele vor fi de folos cuiva…

M-am gândit mult la lucrurile astea..și încă mă gândesc…"diferența dintre ”nevoia / dorința ” femeii versus ”nevoia / dorința ” bărbatului…"

Iată câteva lucruri care te ajută (ca și femeie) să iubeaști un bărbat:

  • fă-ți ”ordine” în propria-ți părere despre tine! (modul în care te iubești – sau NU – va determina modul în care vei iubi…sau NU)
  • dacă nu ai o imagine sănătoasă despre tine însăți, caută pe cineva matur în credință care să te ajute să ” îndrepți ” această situație!

Este fundamental acest lucru atunci când vine vorba de relații…Și vorbesc în primul rînd din propria-mi experiență!!!

  • Modul în care te iubești – potrivit măsurii Cuvântului Lui Dumnezeu – determină măsura cu care vei iubi pe cei din jur, respectiv pe partenerul tău.

E ca o oglindă…și reflectă tot ce e în tine.

  • învață să faci complimente. Încurajează. E important pentru partenerul tău să audă de la tine că tu crezi că el e puternic, frumos, deștept, demn de încredere, etc.

EXERSEAZĂ până devine natural.

  • exersează să împărtășești toată inima ta cu el. Dar nu lăsa amărăciunile, frustrările zilei să se reverse peste el! OBLIGATORIU!!!

Adu inima ta plină de frământări, Domnului, nu partenerului. Ideea de bază e să-l sprijini…NU să-l sugrumi cu problemele de zi cu zi…

Clădește relația…

  • debarasează-te de nehotărâri ( ” ar trebui să fiu cu el? ”, ” am luat decizia bună? ”, etc.)

Stai înaintea Domnului, clarifică-ți motivația, momentul revelației – în care ai acceptat să intri in această aventură – și…dă ”cancel” la tot ce vine pe lângă.

  • exersează încrederea în partenerul tău!!! Lasă-l să ia hotărâri pentru relația voastră și ai încredere în potențialul lui de conducător!!!

Potrivit Scripturii, dacă o femeie preia conducerea unei relații, NU e dumnezeiesc – sub nici o formă – trebuie pocăință maximă și să te retragi din această ”funcție” care nu ți-e fost dată ție ci partenerului tău.

Aceste ”exerciții” de încredere vă vor ajuta pe drumul căsniciei.

  • exersează optimismul și pozivitismul!!! Învață să vezi partea senină a vieții, a situațiilor prin care treci!

Simona Loga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu