vineri, 24 septembrie 2010

Raluca si povestea pasilor ei prin viata



Numele meu este Raluca Popescu şi am 20 de ani. În urma unui vaccin anti-polio, la vârsta de 3 luni şi jumătate, am paralizat. Diagnosticul meu este: tetrapareză flască post meningo encefalită. Adică, asta înseamnă că pot să îmi folosesc doar într-o mică măsură degetele de la mâna stângă, iar pentru igienă, hrană, deplasare şi multe altele, am nevoie de însoţitor permanent. Mama mea mă ajută în toate. Îmi amintesc de remarca unuia dintre medicii care m-au consultat în vederea unei operaţii de prelungire a tendoanelor, care i-a spus mamei mele: „Păi, de ce s-o mai operăm, că oricum nu va fi de nici un folos societăţii!" Pe atunci aveam vreo 6 ani.
În ciuda multor lovituri asemănătoare, Dumnezeu a adus în viaţa mea şi oameni care m-au încurajat mereu să nu renunţ, ci să lupt pentru a reuşi să am un viitor pe măsura capacităţilor mele. Primii pe această listă sunt părinţii mei, cărora le sunt profund îndatorată şi recunoscătoare. Ei au făcut tot ce ţinea de ei ca să trăiesc o viaţă normală şi fericită. Astfel, am fost unul dintre primii copii cu dizabilităţi acceptat în învăţămantul şcolar public, începând cu grădiniţa, şcoala primară, gimnaziu şi apoi, liceul.
Anul acesta (2010), la terminarea liceului, am dat examen de admitere la Universitatea de Vest Timisoara, Facultatea de Limbi Moderne Aplicate, secţia Engleză-Spaniolă, fiind admisă cu o medie de 9,06, pe o scala de la 1 la 10. Cu toate că media mea a fost destul de mare, nu am intrat pe locurile bugetate de stat şi nici nu pot obţine o bursă şcolară pentru persoane cu handicap, pentru că nu se acordă astfel de burse şcolare.

Nevoile mele curente sunt următoarele:
- taxă de studii anuală, aproximativ 600 Euro x trei ani de studiu
- un laptop, aproximativ 500 Euro
- un fotoliu rulant nou, mai confortabil, şi adaptat nevoilor mele...

Dacă doriţi să mă ajutaţi pentru a continua studiile, sau dacă vreţi să luaţi legătura cu mine direct, acestea sunt informaţiile bancare şi datele mele de contact:

Titular cont: POPESCU VALENTINA (mama Ralucăi)
ALPHA BANK ROMÂNIA
SWIFT: BUCU ROBU
Cont lei: RO52BUCU885911852511RO01
Cont Euro: RO09BUCU885911852511EU01
Cont USD: RO86BUCU1621030843841USD

telefoane de contact:
Raluca: 0040 724 362 345
Vali (mama Ralucăi): 0040 751 019 243
acasă: 0040 356 417 705

Vă mulţumesc, şi fie ca Dumnezeu să vă binecuvânteze şi să vă răsplătească după măsura harului Său nemărginit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu