joi, 9 septembrie 2010

Sunt fiica Ta


Doamne, sunt eu, fiica ta, vin în faţa măreţiei Tale, cu inima plină de bucurie şi sufletul eliberat din lanţurile robiei.
Vin să-ţi aduc laudă căci nu este nimeni ca Tine, care să mă iubească aşa ca Tine, care să mă primească aşa cum mă primeşti Tu.
Doamne, sunt eu, fiica Ta, căreia i-ai dat viaţă, o viaţă nouă plină de pace şi linişte. Sunt fiica Ta, căreia i-ai dat un viitor şi o nadejde.
Vin să-ţi aduc inima mea, curată, sinceră, primeşte-mă, vreau să mă adăpostesc pentru totdeauna în Braţul Tău puternic.

Doamne sunt eu, fiica Ta, careia i-ai dat liniştea ce nimeni nu o poate tulbura, dragostea ce nu trădează niciodată.
Vin, să mă închin Ţie! Toată lauda, cinstea şi onoarea, Numelui Tău!
Să ştie întreg pământul că Tu, eşti scutul meu şi ajutorul meu. Ţie, mă închin şi în braţul Tău puternic mă încred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu